*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 25 maja 2015

Bez. Hoya hellwigiana.

 

Zanim panowie-fachowcy ( od siedmiu boleści ) zakończą już wszystkie roboty wokół mojego domu ( a w międzyczasie nie padnę na zawał ),

Zanim wymyję wszystkie okna do czysta,

Zanim odkurzaczem ogrodowym wyodkurzam wszystkie najdrobniejsze kuleczki styropianu,

Zanim pomyję podłogi w domu tak, że chodząc po nich na boso, moje stopy będą czyste,

Jak ja już siądę z kawą przed tym moim pięknym domem,

to wtedy już go nie będzie… Przekwitnie.

Korzystam więc z chwil gdy BEZ króluje w moim ogrodzie i znoszę wiechy do domu.

Ustawiam w każdym wazonie, wazoniczku – gdzie spojrzę tam bez. 

A tyle mam krzaków i odmian, że pomyślelibyście że zwariowałam…

On tak pachnie ! ten mój ulubiony, że życie staje się piękniejsze.

I choć kocham wszystkie pory roku i każdy miesiąc w roku, maj – ten z bzem i konwaliami, kocham szczególnie.

 

IMG_0422

 

***

 

Hoya helliwgiana uraczyła mnie tym razem, więcej niż jednym kwiatostanem. To mi się podoba Smile

 

Hoya hellwigiana

IMG_0314

IMG_0312

IMG_0315

IMG_0316

IMG_0320

IMG_0321

 

Miłego tygodnia,

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.