*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 19 października 2014

Hoya rubida - kwitnąca premiera


Nie przypuszczałam że kwiaty tej hoi będą aż tak piękne !
Mój zachwyt nad wizualną ich urodą, wspomaga bardzo przyjemny, delikatny zapach, wyczuwalny wieczorem.
Kwiaty są dosyć spore, mają ok 1,5 cm.

Hoya rubida




Moja roślina jest dosyć młoda, ma dokładnie roczek. Rośnie od małej, dwulistnej sadzonki w czipsach kokosowych, na południowym parapecie. Podłoże mocno przesycha, zanim sie zorientuję że trzeba podlać
Jestem nią zachwycona i szczerze polecam do kolekcji !

Do miłego,
Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.