*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 22 września 2014

Aktualne kwitnienia

 

1. Hoya lacunosa z nasion EK-02

2. Hoya lacunosa ‘Snow Caps” - Select

3. Hoya krohniana

4. Hoya elliptica ‘Philippines’

5. Hoya lobbii black

6. Hoya dischorensis

7. Hoya cysthiantha

 

IMG_9882

 

Uwaga ! Hoya cystiantha kwitnie już 13 dni ! Jest wspaniała. Lobbii kwitnie praktycznie nieustannie od wiosny, zawiązując wciąż nowe pąki na każdej z łodyg.

 

Fajnego, słonecznego tygodnia ~

Edyta

3 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne,jak wycięte z filcu i aksamitu.Jednak najbardziej urzeka mnie siódemka-porcelanowa filiżaneczka dla Calineczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha faktycznie filiżaneczka Calineczki :-) Dzisiaj już zakończyła kwitnienie, czyli kwitła równe 2 tygodnie.
      pozdrowienia
      E.

      Usuń
  2. Na pani blogu moge siedziec godzinami i napawac oczy.Hoje sa cudowne, bardzo sie ciesze ze odkrylam pani strone:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.