*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 15 sierpnia 2014

Kwitnące Dzień dobry :-)

 

 

Wstałam dziś skoro świt i z filiżanką kawy pobiegłam na boso do oranżerii.

A tam...

Tyle kolorów, zapachów, radości.

Pierwsze promyki słońca delikatnie głaszczą liście, muskają świeżutkie kwiaty, które obudziły się dosłownie wraz ze mną.

Nieśmiało rozwijając płatki, witają nowy dzień.

One też świętują.

Umówiły sie z pewnością i postanowiły zakwitnąć jednocześnie.

Właśnie dzisiaj.

 

Hoya elliptica ‘Philippines’

Hoya elliptica Philippines

 

Hoya Mathilde splash

Hoya Mathilde splash

 

Hoya Mathilde splash (2)

Hoya obovata splash leaves

Hoya obovata splash leaves

 

Hoya rigida pink EPC-605

Hoya rigida pink

rigida pink

 

Hoya sp. IML 1508

Hoya iml 1508

 

Hoya lobbii Black

lobbii black

 

 

I wszystkie razem :

Czerwone serce

.

 

 

Miłego dnia kochani, miłego świętowania.

Edyta

1 komentarz:

  1. O jej, nie wiem, czy kiedykolwiek doczekam się kwiatów na mathilde, jak i na cv. Chouke. Te dwie, strasznie chciałabym zobaczyć, a to z tego względu, że kwiaty są większe od liści. Strasznie Ci zazdroszczę. Chyba jutro wsiądę w autko i pomknę w Twoim kierunku ;-)
    A, i rigidy zazdroszczę. Moja niestety strajkuje w kwestii kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.