*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 26 lipca 2014

Back to home ~ Hoya merrillii Red

 

 

Kocham powroty do domu. Rośliny przywitały mnie wspaniale.

Hoje  kwitną, pachną, zachwycają. Achimenesy i kohlerie czarują ferią barw. A jak wszystkie urosły ! Achhhh wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.

Potrzebuję trochę czasu, aby odpocząć po długiej podróży,więc tak na szybko pokażę małe co nieco :-)

 

Premiera :

Hoya merrillii Red ( od Alexa )

IMG_5950

IMG_5953

IMG_5954

IMG_5958

IMG_5959

IMG_5963

IMG_5968

Mocno pachnie !

 

***

 

I małe, wakacyjne migawki :

IMG_6139

IMG_5987

IMG_6299

IMG_6360

IMG_6381

IMG_6412

IMG_6674

IMG_6715

IMG_6721

IMG_6729

IMG_6738

IMG_6463

 

Do niebawem,

papa

Edyta

6 komentarzy:

  1. Twoje stopy, to jak moje ;-) Też czerwony lakier na nich widnieje.
    Ja byczę się jeszcze do czwartku. Jestem ciekawa, jak tam moje hoje, szczególnie, że zostały bez opieki. Kazałam niczego nie ruszać, nie podlewać. Wolę, żeby lekko przywiędły, niż podgniły z nadmiaru troski mojego M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone paznokcie uwielbiam, to chyba mój ulubiony kolor :-) O roślinach zostawianych pod opieką, mam takie samo zdanie. W hydro to super sprawa, nalałam troszkę więcej wody przed wyjazdem i starczyło im w sam raz. Te w ziemi trochę przeschły, ale tragedii nie było, podlałam wczoraj i jest git. Pod moją nieobecność kazałam podlewać tylko skrętniki, kohlerie i achimenesy - te potrzebują troszkę więcej wody. Wszystko tak pięknie porozkwitało :-)) Odpoczywaj !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jakie piękne wakacje w Trzęsaczu jak widzę. :) Urokliwe miejsce. Morze jest zachwycające zwłaszcze w te upały. :) Ja mam znacznie bliżej ale korki skuteczne zniechęcają.
    Hoya merrillii Red zasłużyła na duże brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy w Pustkowie, do sąsiedniego Trzęsacza chodziliśmy na spacery i ... obiady ( jest tam świetna knajpka ) :-) Masz rację - jest to bardzo urokliwe miejsce. Las, morze, nie ma tłumów ludzi. Odpoczęłam na maxa :-)

      Usuń
    2. Przepiękna sukienka!!!

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.